Samsung Galaxy S5 SV, wyświetlacz do wymiany. OKAZJA
Witam mam na sprzedaż samaunga Galaxy s5 w którym trzeba wymienić LCD, gdyż się rozlal. Posiadam akcesoria do telefonu, napisz maila wracam z Niemiec w piątek. Okazja!
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDgDYoX.html
HTC One SV PL80100
Sprzedam telefon HTC One SV PL80100 4G LTE . Stan wizualny jak na zdjęciach .Do wymiany ekran/wyświetlacz. Wysyłka lub odbiór osobisty. Sprzedaje jako uszkodzony .Zapraszam na pozostałe aukcje.
KONTAKT TYLKO PRZEZ OLX lub SMS
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDfoOrx.html
Yamaha TDM YAMAHA TDM 850 4TX 2000 doposażona tempomat wydech
Witam
Na początek trochę suchych danych.
- pierwsza rejestracja: 19.05.2000 (Francja)
- pierwsza rejestracja w kraju: maj 2008
- drugi właściciel w kraju (od sierpnia 2009)
- przebieg: 63258 km
- moc: 83KM w dowodzie, 86KM zmierzone na hamowni
- przegląd do 02.05.2017
- ubezpieczenie + assistance do 07.08.2016
Trochę opisu ode mnie:
TDM-a kupiona ze stanem licznika opiewającym na niecałe 30 tyś. km. Ja zrobiłem całą resztę, czyli trochę ponad drugie tyle. A były to dojazdy na studia, krótkie i długie podróże (Czechy, Alpy, Bałkany) jak i latanie w koło komina.
Moto serwisowane przeze mnie.
Motocykl służył mi bez przerw do września zeszłego roku, kiedy to nabyłem inne 2 kółka.
Od tego czasu TDM-ma stała w garażu a praca w ciągłej delegacji nie sprzyja regulacji zaworów bez której nie chciałem jej sprzedawać.
Skoro dotarłem do sprzedaży, to TDM-a ma:
- świeżo wyregulowane luzy zaworowe (nowa oryginalna uszczelka pokrywy zaworów)
- nowy łańcuszek rozrządu (DID SCR 412 SV – fabrycznie zakuty)
- świeżo wymieniony olej wraz z filtrem (Valvoline syntetyk 10w40 – lany od 3 sezonów)
- świeżo wymieniony płyn chłodniczy
- nowe świece NGK
- tarcze hamulcowe o gr. 3,8mm i 3,75mm – jak kupowałem miały po 4,0mm a limit w serwisówce to 3,5mm
- opony Michelin Pilot Road 3 – założone nowe w kwietniu 2014 (f-ra do wglądu) przejechane < 10 tys. km,
- klocki hamulcowe wymieniane na koniec sezonu 2013
- łańcuch wymieniony w międzyczasie wraz z zębatkami (DID + Sunstar), ale dzięki oliwiarce o nim zapomniałem i nigdy nie musiałem zmieniać naciągu, więc nawet nie pamiętam ile ma przebiegu
- moc zmierzoną na hamowni na seryjnym wydechu 86KM; link do wykresu
- w zeszłym roku zmierzona kompresja – obydwa cylindry po 12,8 bar
Teraz najlepsze, czyli zmiany i modyfikacje. Jako, że TDM-a służyła mi głównie turystycznie to:
- przednie zaciski hamulcowe z YAMAHA R1 – kto w temacie, wie o co chodzi
- wyświetlacz biegów wbudowany w zegary – prawdziwy wskaźnik faktycznego biegu, żaden domyślający się na podstawie prędkości itp. – jest to znana modyfikacja w TDM
- oliwiarka elektroniczna na elektrozaworze – podaje olej tylko w trakcie jazdy, a o łańcuchu zapominasz
- gniazda USB 5V – 2 szt.
- wydech Dominator 2w1 z dwoma db-killerami (seryjny dodaje gratis)
- deflektor przedniej owiewki
- akcesoryjna kanapa – obszycie forumowy kolega mx-wulkan
- TEMPOMAT ELEKTRONICZNY / blokada gazu – śmiem twierdzić, że jedyna TDM-a w Europie a na pewno jedyna w Polsce – moje autorskie rozwiązanie; link do filmiku
- dodatkowe nóżki/spacerówki
- kufer centralny 50l
- dodatkowa instalacja elektryczna na przekaźniku (załącza się po włączeniu świateł) z 3 obwodami zabezpieczonymi bezpiecznikami; zasila ona oliwiarkę, wyświetlacz biegów i tempomat
Ale, żeby nie było tak kolorowe, TDM-ma ma kilka wad, niektóre wynikają z mojego zdania, że motocykl turystyczny służy do jazdy, nie stania na bulwarze:
1. Jak każda inna bierze olej, w ilościach zależnych od stylu jazdy – przeważnie ok. 300ml/1000km
2. Niedoskonałości wizualno-lakierniczne. Kupując TDM widać było, że miała jakąś przygodę na lewej stronie – jakiś niewielki szlif – zakończoną przetarte lewe płuco i ramę z lewej strony pod siedzeniem.
Ja tego nie naprawiałem (moje w.w. podejście) a co więcej dołożyłem swoje 2 grosze podczas wypadu na Bałkany. Uślizg koła przy ruszaniu na śliskim czarnogórskim zjeździe dołożył zarysowań na lewym płucu i lewym deklu silnika. Plastiki całe, niepopękane. Poza tym nie jest wolna od zarysowań i zadrapań – rany zdobią wojownika ;)
3. Ma pęknięte i poklejone wypełnienie zegarów – widać na zdjęciu. Jest ono efektem wymiany płyny hamulcowego podczas wymiany zacisków. Robiąc ją wieczorem (przy piwku) nie zauważyłem, że płyn nakapał do gniazda śruby mocującej owiewkę. Efekt był taki, że następnego dnia zastałem to miejsce zdezintegrowane. Nowego wypełnienia nie udało mi się upolować, a każdy wie, że jest to towar deficytowy na rynku.
To chyba wszystko. Chętnie odpowiem na wszelkie pytania - tylko telefon.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDg2HLb.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pllwiaprzygoda.htw.pl