Katalog znalezionych fraz
Czy jest pani w ciąży? « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose

Ładowarka LG 5,1V 0,7A
Sprzedam ładowarkę do telefonu LG output: 5,1V 0,7A. Odbiur osobisty w Poznaniu lub wysyłka po przedpłacie na konto.
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDcdgBh.html



zasilacz, ładowarka do telefonu
Symbole

1 ZS 12V 12V-100mA

2 C 39280-Z4-C301-1 (Siemens) 5V-300mA

3 ACC 1202D 12V-200mA

4 LG STA-P54ES 5,1V-0,7A

5 ERICSSON PI-35-394EU 4,5V-300mA



pytania proszę na maila



cena za 1 szt lub 40 zł za całośc
Link: olx.pl/oferta/CID99-ID9lZMt.html


Sprzefam ładowarkę do TELEFONU LG STA-U14ER 5.1V-0.7A
Jak w tytule ładowarka z końcówką standardową USB
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDgT4iD.html



KONTAKT BIURO
SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA (62) 731 61 14
(62) 597 70 26
+48 668 182 236
SPRAWY TECHNICZNE +48 502 320 605
EMAIL biuro@pcselekt.pl PŁATNOŚCI
      INTELIGO

50102055581111168870­800014

    lPAYU lPRZELEW lPOBRANIE
W TYTULE PRZELEWU
nr aukcji i nazwa użytkownika WYSYŁKA
    lPOCZTA POLSKA lKURIER
ŁADOWARKA SIECIOWA LG 5.1V 0.7A MODEL STA-P54EV

ZASILACZE SPRAWNE 100 % SPRAWNE GWARANCJA 1 MIESIĄC

SZYBKA I BEZPIECZNA WYSYŁKA



WYSTAWIAMY FAKTURĘ VAT LUB PARAGON




Link: allegro.pl/-i5662296520.html



Nortel 4550T-PWR

48 x 10/100 RJ-45

2 x SFP combo

Switch używany

Chłodzenie: aktywne

Cena:

399.99



Technical Specifications

General Specifications
l100BASE-FX ports: 24 MTRJ ports per 4526FX Switch l10/100BASE-TX Ethernet ports: 24/48 per 4500T Switch l10/100/1000BASE-T Ethernet ports: 24/48 per 4500GT Switch lSFP Gigabit slots: 2-4 per 4500 Switch lXFP 10 Gigabit slots: 2 per 4526GTX Switch lSFP support: T, SX, LX, XD & ZX CWDM, BX, 100FX & T1 (selected Models only) lXFP support: SR, LRM, LR, ZR lResilient Stacking: up to 8 units or 384/400 ports per Stack lStacking ports: 2 built-in HiStack ports per Switch lTotal Stacking capacity: up to 320Gbps lSwitch packet throughput: 6.6 - 138Mpps lSwitch capacity: 48.8 - 184Gbps lConcurrent VLANs: 256 lMAC Addresses: 8,000 lJumbo Frame Support on all Gigabit & 10 Gigabit Ethernet ports
IEEE & IETF Standards Compliance
lIEEE 802.1Q VLANs lIEEE 802.1p Traffic Class Expediting lIEEE 802.1D MAC Bridges (Spanning Tree Protocol) lIEEE 802.1w Rapid Reconfiguration of Spanning Tree lIEEE 802.1s Multiple Spanning Trees lIEEE 802.1V VLAN Classification by Protocol and Port lIEEE 802.1X Ethernet Authentication Protocol lIEEE 802.1AB Link Layer Discovery Protocol lIEEE 802.1AB (LLDP) MED & Location TLV lIEEE 802.3 10BASE-T Ethernet lIEEE 802.3u 100BASE-TX Fast Ethernet lIEEE 802.3u 100BASE-FX Fast Ethernet lIEEE 802.3u Auto-negotiation lIEEE 802.3z Gigabit Ethernet lIEEE 802.3x Flow Control lIEEE 802.3ab 1000BASE-T Ethernet lIEEE 802.3ab 1000BASE-SX Ethernet lIEEE 802.3ab 1000BASE-LX Ethernet lIEEE 802.3ab 1000BASE-ZX Ethernet lIEEE 802.3ab 1000BASE-XD Ethernet lIEEE 802.3ab 1000BASE-BX Ethernet lIEEE 802.3ad Link Aggregation lIEEE 802.3ae 10Gb/s Ethernet lRFC 768 User Datagram Protocol (UDP) lRFC 783 Trivial File Transfer Protocol (TFTP) lRFC 791 / 950 Internet Protocol (IP) lRFC 792 Internet Control Message Protocol (ICMP) lRFC 793 Transmission Control Protocol (TCP) lRFC 826 Address Resolution Protocol (ARP) lRFC 854 Telnet Server and Client lRFC 894 Transmission of IP Datagrams over Ethernet Networks lRFC 951 / 1452 Bootstrap Protocol (BOOTP) lRFC 1027 Proxy ARP lRFC 1112 Internet Group Management Protocol v1 lRFC 1157 Simple Network Management Protocol (SNMP) lRFC 1213 MIB for Network Management of TCP/IP-based Internets lRFC 1215 SNMP Traps Definition lRFC 1271 / 1575 / 2819 Remote Network Monitoring MIB lRFC 1350 TFTP Protocol lRFC 1354 IP Forwarding Table MIB lRFC 1361 / 1769 Simple Network Time Protocol (SNTP) lRFC 1442 SNMPv2 lRFC 1450 Management Information Base for SNMPv2 lRFC 1492 Terminal Access Controller Access Control System lRFC 1493 Bridge MIB lRFC 1573 / 2863 Interfaces Group of MIB-II lRFC 1643 / 2665 Definitions of Managed Objects for the Ethernet-like Interface Types lRFC 1812 Requirements for IP Version 4 Routers lRFC 1901 Introduction to Community-based SNMPv2 lRFC 1905 / 3416 Protocol Operations for SNMPv2 lRFC 1906 / 3417 Transport Mappings for SNMPv2 lRFC 1907 / 3418 Management Information Base for SNMPv2 lRFC 1945 HTTP v1.0 lRFC 2011 SNMP v2 MIB for IP lRFC 2012 SNMP v2 MIB for TCP lRFC 2013 SNMP v2 MIB for UDP lRFC 2030 SNTP v4 for IPv4, IPv6 and OSI lRFC 2096 IP Forwarding Table MIB lRFC 2131 Dynamic Host Configuration Protocol (DHCP) lRFC 2138 Remote Authentication Dial In User Service (RADIUS) lRFC 2236 Internet Group Management Protocol v2 lRFC 2452 IP Version 6 MIB for the TCP lRFC 2454 IP Version 6 MIB for the UDP lRFC 2460 Internet Protocol, Version 6 (IPv6) Specification lRFC 2463 ICMPv6 for the IPv6 Specification lRFC 2464 Transmission of IPv6 Packets over Ethernet Networks lRFC 2466 MIB for IP Version 6: ICMPv6 Group lRFC 2474 Differentiated Services Support lRFC 2475 Architecture for Differentiated Service lRFC 2526 Reserved IPv6 Subnet Anycast Addresses lRFC 2570 / 3410 Network Management Framework lRFC 2571 / 3411 Architecture for Describing SNMP Management Frameworks lRFC 2572 / 3412 Message Processing and Dispatching SNMP lRFC 2573 / 3413 SNMP Applications lRFC 2574 / 3414 View-based Access Control Model for SNMP lRFC 2575 / 3415 View-based Access Control Model (VACM) for SNMP lRFC 2576 / 3584 Coexistence of v1, v2, v3 of Network Management Framework lRFC 2597 Assured Forwarding PHB Group lRFC 2598 Expedited Forwarding PHB lRFC 2660 HTTPS (Secure Web Server) lRFC 2674 Q-Bridge MIB lRFC 2737 Entity MIBv2 lRFC 2865 Remote Authentication Dial In User Service (RADIUS) lRFC 2866 RADIUS Accounting lRFC 2868 RADIUS Attributes for Tunnel Protocol Support lRFC 2932 IPv4 Multicast Routing MIB lRFC 3046 DHCP Relay Agent Information Option lRFC 3576 IEEE 802.1X Security Extensions lRFC 3621 Power Ethernet MIB lRFC 3748 Extensible Authentication Protocol (EAP) lRFC 3826 AES Cipher Algorithm in SNMP lRFC 4022 TCP-MIB lRFC 4113 UDP-MIB lRFC 4188 Definitions of Managed Objects for Bridges lRFC 4293 Management Information Base for the Internet Protocol RFC 4363 Managed Objects for Bridges
Power-over-Ethernet Specifications
l802.3af compliant with Power classification support lPower delivery via Signal Pair lMaximum 15.4Watts per Port lMaximum DTE Power AC: 320-370 watts lMaximum DTE Power AC & RPS 15: 740 watts
Electrical Specifications
lPower Supply: AC 100-240V, 50-60Hz lInput Current at 110V: 1.3A - 7.1A lInput Current at 220V: 0.7A - 3.6A lMax rated power consumption: 150W - 580W lTypical power consumption: 55W - 470W
Dimensions
lWidth: 438.2mm (17.25in) lHeight: 1RU 43.7mm (1.72in) lDepth: 368.3mm (14.5in) lWeight: 5kg (11lb) - 6.4kg (14lb) lAdres IP: 192.168.126.88 lW razie potrzeby hasła to: admin lub admin1 lSwitch zarządzalny przez www, konsolę, telnet lChłodzenie: aktywne

Sprzęt jest używany, obudowa posiada ślady powstałe w czasie transportu.
Sprzedajemy sam switch bez kabla zasilającego.



Kliknij, by powiększyć



PKO BP:

80 1020 2241 0000 2102 0031 7248

BZ WBK:

20 1090 1173 0000 0001 1306 2421

W tytule przelewu prosimy wpisać nick Allegro
oraz numer aukcji.

Przekaz pocztowy może znacznie opóźnić finalizację transakcji.

E-mail:

Telefon:

Telefon kom:

Adres:

holipoli@wp.pl

062 730 07 05

0048 601 545 556

HOLANDPOLAND
Donata Wypchło
ul. Kolejowa 52
63-500 Ostrzeszów

Do każdej reklamacji lub zwrotu prosimy o dołączenie wypełnionego formularza
(do pobrania na stronie "O MNIE").

W przypadku braku możliwości wydruku formularza, prosimy o wysłanie go na nasz adres e-mail.


Link: allegro.pl/-i5560948904.html


FILTR OLEJU FILTRON OP 525 AUDI VW VOLVO OP 525
O nas:

Firma Uni-System powstała w roku 2006.
Swoją ofertę kierujemy do osób ceniących swój czas i pieniądze.

Oferujemy kompleksowe dostawy w dziedzinach:



    lCzęści samochodowe l
    lTechnika grzewcza l
    lTechnika chłodnicza l
    lŚwiadectwa energetyczne l
    lMultimedialne punkty informacyjne l

Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą od polskich dystrybutorów i są objęte gwarancją producenta

Kontakt

Uni-System
os. Witkowice Nowe 27
31-234 Kraków
e-mail: sklep@unisystem.com.pl

tel. 512 936 111
(pn.- pt. godz. 9-17)

Wysyłka towarów

Towar zwykle wysyłamy w dniu zamówienia Wysyłkę towarów realizujemy kurierem UPS lub Pocztę Polską.

Odbiór osobisty

Po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub emailowym

Płatności

    lwpłata na konto bankowe numer konta:
    56 2490 0005 0000 4500 6312 7649 l

    lPrzesyłka za pobraniem
    l

    lPłatność gotówką l


Filtr oleju FILTRON OP 525



Puszkowe filtry oleju są obecnie najczęściej stosowane do filtrowania oleju w silnikach spalinowych. Jednak we współcześnie konstruowanych nowoczesnych silnikach są coraz rzadziej spotykane. Doceniane w przeszłości zalety takie jak duża odporność na uszkodzenia oraz łatwa wymiana zużytych filtrów, praktycznie pozbawiona ryzyka wprowadzenia zanieczyszczeń do układu olejowego silnika, nie są już priorytetowe. Obecnie coraz bardziej liczą się zalety ekologiczne, związane z łatwą utylizacją filtrów. Pod tym względem lepsze są nowoczesne wkłady filtrów montowane w rozbieralnych obudowach. Zewnętrznie puszkowe filtry oleju są do siebie bardzo podobne, lecz mogą różnić się znacznie budową wewnętrzną. Zarówno parametry eksploatacyjne jak i cechy konstrukcyjne tej grupy filtrów muszą być dobrane optymalnie, zapewniając sprawne funkcjonowanie w systemie olejowym silnika. Na szczególną uwagę zasługują zawory znajdujące się wewnątrz filtra, gdyż to one decydują o prawidłowej pracy filtra w systemie olejowym. Wewnątrz puszkowych filtrów oleju mogą znajdować się trzy typy zaworów.




Zawór przeciwzwrotny (anti-drain back valve) ma zazwyczaj postać gumowej membrany przylegającej do wewnętrznej strony pokrywy filtra puszkowego. Membrana ta przesłania otwory, przez które dostaje się do filtra brudny olej zabezpieczając, aby po wyłączeniu silnika olej z powrotem nie wydostał się z filtra. Zawór przeciwzwrotny skraca czas suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy ruchomymi częściami silnika, gdyż zapobiegając spływaniu oleju w stronę pompy przyspiesza dotarcie strumienia oleju do współpracujących elementów podczas uruchamiania silnika, szczególnie po długim postoju. Zastosowanie zaworu uwarunkowane jest pozycją w jakiej filtr wkręcony jest do silnika. Jeżeli filtr pracuje w pozycji "pokrywą do góry", tak jak to pokazano na rysunku poniżej, funkcję zaworu z powodzeniem przejmuje grawitacja. Zawór jest potrzebny, gdy filtr wkręcany jest z boku lub od góry korpusu silnika.




Zawór przelewowy (by-pass valve) znajduje się zawsze w systemie olejowym z filtrem pełnego przepływu (umieszczonym w układzie szeregowo). Często wbudowany jest on w samym filtrze, ale są także konstrukcje, w których zawór ten umieszczony jest w korpusie silnika. Niezależnie od miejsca, w którym się znajduje ma on jedno zadanie do spełnienia - udrożnić przepływ oleju w silniku gdy opory przepływu przez filtr są zbyt duże i istnieje niebezpieczeństwo niedostatecznego smarowania współpracujących ze sobą części. Uznano bowiem, że mniejsze szkody przyniesie smarowanie i chłodzenie brudnym olejem niż jego brak, który może spowodować nawet zatarcie silnika. Powody, dla których opory przepływu oleju przez filtr otwierają zawór przelewowy mogą być zasadniczo dwa. Pierwszym jest duża gęstość oleju, co ma miejsce zimą przy znacznych spadkach temperatur. Uruchamiając samochód po długim postoju (np. jadąc rano do pracy) zimny i gęsty olej trafia na przegrodę filtra i dużo trudniej przez nią przepływa. Powstający wtedy wzrost ciśnienia powoduje otwarcie zaworu przelewowego. Drugim powodem otwierania się zaworu przelewowego jest zużycie przegrody filtracyjnej filtra. Jeżeli filtr jest nadmiernie zabrudzony, to jego przegroda filtracyjna jest zablokowana przez zgromadzone na niej zanieczyszczenia. Zdarza się wtedy, że zawór przelewowy otwarty jest cały czas. Aby się ustrzec takiej sytuacji należy pamiętać o wymianie filtrów i oleju zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.




Zawór "EKO" (anti-syphon valve) chroni przed spływaniem oleju z filtra po wyłączeniu silnika. Pełni zatem podobną rolę co zawór przeciwzwrotny, z tą różnicą, że zawór "EKO" umieszcza się po "czystej stronie" filtra. Efekt zastosowania obu zaworów jest taki, że filtr cały czas jest wypełniony olejem, niezależnie od tego czy silnik pracuje czy nie. Znacznie skraca się wtedy czas występowania suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy współpracującymi częściami podczas uruchamiania silnika gdyż strumień oleju szybciej trafia do silnika. Zjawisko to potocznie nazywane "suchym startem" powoduje znaczne zużycie ścierne, dlatego dąży się do maksymalnego skrócenia czasu jego występowania. Ponadto zawór "EKO" skutecznie uniemożliwia wylewanie się oleju z filtra podczas jego wymiany. Pomaga zatem chronić środowisko naturalne przed rozlewaniem się zużytego oleju silnikowego.



Silniki spalinowe o dużej pojemności często posiadają system olejowy wyposażony w dwa typy filtrów. Jeden filtr umieszczony jest szeregowo - przepływa przez niego cały olej tłoczony przez pompę, natomiast drugi wbudowany jest w układ równolegle i przepływa przez niego ok. 10% oleju, który oczyszczony powraca do miski olejowej. W takim układzie filtr pełnego przepływu jest filtrem o średniej dokładności oczyszczania, natomiast filtr bocznikowy jest filtrem dokładnym. Jako filtry bocznikowe w systemie olejowym często stosuje się wirówki, w których zanieczyszczenia separowane są z oleju w polu sił odśrodkowych. Stosuje się także filtry z przegrodą wykonana ze specjalnych włóknin lub bibuł filtracyjnych. Cechą charakterystyczną filtrów bocznikowych z przegrodą jest to, że w czasie eksploatacji ilość filtrowanego oleju zmniejsza się gdyż w miarę blokowania się przegrody filtracyjnej rosną opory przepływu. W niektórych silnikach, w których funkcjonuje szeregowo-bocznikowy system oleju wykorzystuje się filtry puszkowe z dwoma wkładami filtracyjnymi - pełnego przepływu oraz bocznikowym. Takie "zintegrowane" filtry zajmują mniej miejsca, a wymiana jest znacznie krótsza. Wewnątrz takiego filtra następuje rozdzielenie strumienia oleju na główny, kierowany dalej do silnika oraz bocznikowy, który po dokładnym oczyszczeniu trafia z powrotem do miski olejowej.



Filtry WIX FILTRON dostarczane są na "pierwsze wyposażenie" między innymi dla producentów takich jak: VW, Fiat, Suzuki, General Motors, Saab, Ford






Wymiary filtra:




- A - 94 mm


- B - 72 mm


- C - 62,5 mm


- G - UNF 3/4'-16


- H - mm


- by-pass valve - TAK


- anti-drain back valve - TAK


- anti-syphon valve - NIE




Jeżeli nie jesteś pewny czy ten filtr pasuje do Twojego samochodu kliknij tutaj i sprawdź na stronie producenta




Zastosowania:




Osobowe
Marka___________
Model___________
Typ___________
Silnik___________
Produkowany___________
Uwagi___________
ARO
ARO 10
1.6TD
VW TD
1980/1 ->
-
AUDI
AUDI 80
1.6 D
JK
1980/8 -> 1991/8
-
AUDI
AUDI 80
1.6 TD
SB
1986/9 -> 1991/8
-
AUDI
AUDI 80
1.9 D
1Y
1989/8 -> 1991/8
-
AUDI
AUDI 80
1.9 TD
AAZ
1991/9 -> 1994/12
-
AUDI
AUDI 90
1.6 TD
CY
1984/8 -> 1987/9
-
AUDI
AUDI 90
1.9 TD
-
1987/4 -> 1991/9
-
AUDI
AUDI 100
2.0 D
CN
1978/8 -> 1979/2
-
AUDI
AUDI 100
2.0 D
CN
1979/3 -> 1988/7
-
AUDI
AUDI 100
2.0 D Avant
CN
1978/8 -> 1979/2
-
AUDI
AUDI 100
2.0 D Avant
CN
1979/3 -> 1990/11
-
AUDI
AUDI 100
2.5 TDI
1T
1990/1 -> 1990/11
-
AUDI
AUDI A4 (B5/8D2,8D5)
1.9 TDI
AJM
1995/1 -> 1999/3
-
AUDI
AUDI A6
1.9 TDI
1Z
1994/6 -> 1996/6
-
AUDI
CABRIOLET
1.9 TDI
1Z
1995/6 -> 1996/6
-
SEAT
ALHAMBRA
1.9 TDI SE
1Z
1996/4 -> 2000/6
-
SEAT
CORDOBA I
1.9 D
1Y
1996/1 -> 1999/6
-
SEAT
CORDOBA I
1.9 D CLX
1Y
1993/10 -> 1999/6
-
SEAT
CORDOBA I
1.9 D Turbo
AAZ
1993/10 -> 1999/6
-
SEAT
CORDOBA I
1.9 SDI
AEF
1997/3 -> 1999/6
-
SEAT
CORDOBA I
1.9 TDI
AHU
1996/8 -> 1999/6
-
SEAT
IBIZA II
1.9 D
AEF
1993/3 -> 1997/2
-
SEAT
IBIZA II
1.9 D
1Y
1994/10 -> 1999/8
-
SEAT
IBIZA II
1.9 D
AEF
1997/3 -> 1999/8
-
SEAT
IBIZA II
1.9 D
1Y
1997/3 -> 1999/8
-
SEAT
IBIZA II
1.9 SDI
AEF
1993/3 -> 1997/2
-
SEAT
IBIZA II
1.9 SDI
AEF
1997/3 -> 1999/5
-
SEAT
IBIZA II
1.9 TD
AAZ
1993/3 -> 1999/8
-
SEAT
INCA
1.7 D
AHB
1996/9 -> 2004/2
-
SEAT
INCA
1.9 D/SDI
1Y
1995/11 -> 2004/2
-
SEAT
INCA
1.9 TDI
AHU
1996/9 -> 2004/2
-
SEAT
TERRA
1.3 D
MN
1990/3 -> 1994/12
-
SEAT
TERRA
1.4 D
1W
1990/1 -> 1995/12
-
SEAT
TOLEDO I
1.9 D
AAZ
1991/5 -> 1999/3
-
SEAT
TOLEDO I
1.9 D
1Y
1991/5 -> 1999/3
-
SEAT
TOLEDO I
1.9 SDI
AEY
1995/12 -> 1999/3
-
UAZ
469
2.5 TD
VM
1986/4 ->
-
UAZ
469
2.5 TD Dacar
VM
1986/4 ->
-
VOLKSWAGEN
GOLF I
1.5 D
CK
1976/8 -> 1980/7
-
VOLKSWAGEN
GOLF I
1.6 D
JK
1980/8 -> 1983/7
-
VOLKSWAGEN
GOLF I
1.6 TD
CY
1982/3 -> 1983/7
-
VOLKSWAGEN
GOLF II
1.6 D
-
1983/8 -> 1987/7
-
VOLKSWAGEN
GOLF II
1.6 D
-
1987/8 -> 1991/10
-
VOLKSWAGEN
GOLF II
1.6 TD
JP
1983/8 -> 1987/7
-
VOLKSWAGEN
GOLF II
1.6 TD
JP
1987/8 -> 1991/10
-
VOLKSWAGEN
GOLF II
1.6 TD
SB
1989/4 -> 1991/10
-
VOLKSWAGEN
GOLF II
1.6 TD
1V
1989/8 -> 1991/10
-
VOLKSWAGEN
GOLF III
1.9 D
1Y
1993/9 -> 1997/7
-
VOLKSWAGEN
JETTA I
1.5 D
CK
1979/8 -> 1980/7
-
VOLKSWAGEN
JETTA I
1.6 D
JK
1980/8 -> 1983/12
-
VOLKSWAGEN
JETTA I
1.6 TD
CY
1982/3 -> 1983/12
-
VOLKSWAGEN
JETTA II
1.6 D
JP
1984/1 -> 1991/10
-
VOLKSWAGEN
JETTA II
1.6 TD
JR
1984/1 -> 1989/6
-
VOLKSWAGEN
JETTA II
1.6 TD
SB
1989/4 -> 1991/10
-
VOLKSWAGEN
JETTA II
1.6 TD
1V
1990/1 -> 1991/10
-
VOLKSWAGEN
PASSAT (32/33)
1.5 D
CK
1977/8 -> 1980/7
-
VOLKSWAGEN
PASSAT (32B)
1.6 D
JK
1980/8 -> 1988/3
-
VOLKSWAGEN
PASSAT (32B)
1.6 TD
CY
1982/4 -> 1988/3
-
VOLKSWAGEN
PASSAT (32B)
1.6 TD
RA
1986/5 -> 1988/3
-
VOLKSWAGEN
PASSAT (3A2/5)
1.6 TD
SB
1988/8 -> 1993/9
-
VOLKSWAGEN
PASSAT (3A2/5)
1.9 D
1Y
1989/5 -> 1993/10
-
VOLKSWAGEN
PASSAT (3A2/5)
1.9 TD
AAZ
1991/3 -> 1997/5
-
VOLKSWAGEN
PASSAT (3A2/5)
1.9 TDI
-
1993/10 -> 1997/5
-
VOLKSWAGEN
PASSAT (3B2/3B5)
1.9 TDI
-
1996/10 -> 2000/12
-
VOLKSWAGEN
POLO II
1.3 D Coupe
MN
1986/8 -> 1987/8
-
VOLKSWAGEN
POLO II
1.3 D Coupe
MN
1987/9 -> 1990/8
-
VOLKSWAGEN
POLO II
1.4 D
1W
1990/8 -> 1994/9
-
VOLKSWAGEN
POLO III
1.9 SDI 64 Classic
AEY
1995/12 -> 1999/9
-
VOLKSWAGEN
SANTANA
1.6 D
JK
1981/8 -> 1984/12
-
VOLKSWAGEN
SANTANA
1.6 TD
CY
1981/12 -> 1984/12
-
VOLKSWAGEN
SHARAN
1.9 TDI
1Z
1995/9 -> 2000/3
-
VOLKSWAGEN
SHARAN
1.9 TDI
AHU
1995/9 -> 2000/3
-
VOLKSWAGEN
SHARAN
1.9 TDI
1Z
2000/4 ->
-
VOLKSWAGEN
SHARAN
1.9 TDI
AHU
2000/4 ->
-
VOLKSWAGEN
VENTO
1.9 D
1Y
1991/11 -> 1998/10
-
VOLKSWAGEN
VENTO
1.9 SDI
-
1997/4 -> 1998/10
-
VOLKSWAGEN
VENTO
1.9 TDI
AHU
1993/9 -> 1998/10
-
VOLVO
240
2.4D
D24
1978/8 -> 1993/8
-
VOLVO
740
2.4D
D24
1984/8 -> 1990/7
-
Maszyny robocze
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
SCHAEFF
H-SERIA
HML15A
3L 30S
1980/1 ->
-
Dostawcze
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
MULTICAR
25
25 1.9D
VW-1Y
1991/1 ->
-
SEAT
INCA
1.7 D
AHB
1996/9 -> 2004/2
-
SEAT
INCA
1.9 D
AEY
1995/11 -> 2004/2
-
SEAT
INCA
1.9 TDI
AHU
1996/9 -> 2004/2
-
VOLKSWAGEN
CADDY I
1.6 D
JK
1982/8 -> 1990/7
-
VOLKSWAGEN
CADDY I
1.6 D
ME
1990/8 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
CADDY II
1.7 SDI
AHB
1996/7 -> 2004/1
-
VOLKSWAGEN
CADDY II
1.9 SDI
AEY
1995/11 -> 2004/1
-
VOLKSWAGEN
CADDY II
1.9 TDI
AHU
1996/9 -> 2004/1
-
VOLKSWAGEN
CARAVELLE
1.9 D (T4,70)
1X
1990/9 -> 2003/6
-
VOLKSWAGEN
LT 28
2.4
DL
1982/12 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
LT 28
2.4
1E
1983/1 -> 1988/9
-
VOLKSWAGEN
LT 28
2.4
1E
1988/10 -> 1996/6
-
VOLKSWAGEN
LT 31
2.4
DL
1982/12 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
LT 35
2.4
DL
1982/12 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
LT 35
2.4i
1E
1989/8 -> 1996/6
-
VOLKSWAGEN
LT 40
2.4
DL
1982/12 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
LT 45
2.4
DL
1982/12 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
LT 50
2.4
DL
1982/12 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
LT 55
2.4
DL
1982/12 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
TRANSPORTER/BUS (24, 25)
1.6 D
CS
1984/8 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
TRANSPORTER/BUS (24, 25)
1.6 TD
JX
1984/8 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
TRANSPORTER/BUS (24, 25)
1.7 D
KY
1986/10 -> 1992/7
-
Ciężarowe
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
MAN
13-SERIA
13.136U
D0216MXUL
1972/8 -> 1981/12
-
Ciągniki
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
FENDT
FARMER
105
D226-4
->
-
FENDT
FARMER
106
D226-4
->
-
FENDT
FARMER
108
D226-4
->
-
FENDT
FARMER
311 Turbo
TD226-B6
1993/9 -> 2001/12
-
FENDT
FARMER
312 Turbo
TD226-B6
1993/9 -> 2001/12
-
Wózki podnośnikowe
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
LINDE
H-SERIA
H20B
VW DIESEL
->
-
STILL
R-SERIA
R 70
VW
->
-
ZREMB GLIWICE
GPW-SERIA
GPW1250
ADG028.B
->
-
ZREMB GLIWICE
GPW-SERIA
GPW1250E
ADF026.2
->
-
ZREMB GLIWICE
GPW-SERIA
GPW1600
ADG028.B
->
-
ZREMB GLIWICE
GPW-SERIA
GPW1600E
ADF026.2
->
-
ZREMB GLIWICE
GPW-SERIA
GPW2011D
ADG028.B
->
-
Wózki transportowe
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
LINDE-GŰLDNER
H-SERIA
H 12 Diesel
VW
->
-
LINDE-GŰLDNER
H-SERIA
H 15 Diesel
VW
->
-
LINDE-GŰLDNER
H-SERIA
H 20
3 L79
1966/2 ->
-
LINDE-GŰLDNER
H-SERIA
H 20D
3 L79
1966/2 ->
-
LINDE-GŰLDNER
H-SERIA
H 25D
3 L79
1966/2 ->
-
Lokomotywy
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
BUMAR-FABLOK
400-SERIA
SC
DEUTZ
->
-
Kompresory
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
INGERSOLL-RAND
P-SERIA
P 85 WD
-
->
-
INGERSOLL-RAND
P-SERIA
P 100 WD
-
->
-
INGERSOLL-RAND
P-SERIA
P 140 WP
-
->
-
INGERSOLL-RAND
P-SERIA
P 175 WPD
-
->
-
INGERSOLL-RAND
PW-SERIA
PW 85 WD
-
->
-


Numery innych producentów/zamienniki: WL7068 - WIX, PP-8.7A - Sędziszów, H17W05 - Henghst, OC 51 - Knecht




Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na innych aukcjach




e-mail: sklep@unisystem.com.pl





UniSystem 2009 Zobacz inne nasze aukcje
[DANE_EU]OjPde5T3wYDBYdvY7ViV7zg9G7wqwHB4ZedDuXvvLemKwvbdbelCSxzuVkbYrO88aHVaWm3jJjNEMGfA0KTjhjkTttqQSTmSYCyo74FerS8=[/DANE_EU]

Link: allegro.pl/-i6076309709.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • lwiaprzygoda.htw.pl


  • © Czy jest pani w ciąży? ÂŤ Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose Design by Colombia Hosting